23 Kasım 2008 Pazar

sühanın hediyesi


Gecenlerde eskişehirden eve dönmek için her zamanki gibi gece onikiye sühadan biletimi aldım,çiçek gibi oldum,keyfim yerindeydi tabi.onbir tranvayıyla terminale geldim,acıkırım diye her zamanki tostcudan tostumu iştahla yedim . Otobusun hareket edeceği alana gectim,az da hava alıyım dedim. Her zamankinden tenhaydı,kimsecikler yoktu,çokda umrumda değildi taki saat onikiyi geçinceye kadar . Bi terslik olduğunu anladım,kaçınılmazdı zaten . Nitekim bir adamın sen süha oniki arabası yedi numarasımısın demesi normal değildi. Evet dedim . Lan oğlum sabahtır seni arıyoruz lan,nerdesin aq demesiyle kendime geldim . Adam haklıydı çünkü bilet alırken adamlara avea numaramı vermiştim . Telefona baktım, babamın bana avea kontor yerine aynı fiyatmış lan bende sana turkcell hat aldım dediği saniye gözümde canlandı. E adam aramış aramış senin otobus cartayı çekmi,gelme sakın terminale diyee ben o sıraa çay yudumlayıp keyif çıkarıyomuşum. Nerden biliyim aq diyesi geliyo tabi insanın. Neyse, demekki adama çok dokunaklı baktım ki, adam eskişehirde kalıcak yerin yok galiba,ben seni nası gönderirim kayseriye diye düşünmeye başladı. Tabi gece yarısını çoktan geçmiş,tranvaylar bitmişti. Gel dedi benle,koluma girdi. Şaşırdım,noluyo aq dedim içimden,adam acımıştı heralde bana :) . Mermerler diye bi firmanın önüne geldik,bi kayseri bileti kes dedi,kestiler,altı numara,bir arabası . Birde kalkıcakmış bu otobuste,bir saat daha var nerdeyse,durduk yere kaldık soğukta,terminalde. İğrenç bir duygu tabi,bide firma kırşehir firması . Aklıma kesin bu araba kırşehire girer ordan aktarma yapar fikirleri geliyor.Çünkü görmemişim hiç kayseride mermerler turizmi . Herneyse dedik artık. Saati bir ettik,sühaya ve kendi işgüzarlığıma söverek . Tahmin ettiğim gibi bildiğin doksan küsür model bir dörtyüzüç otobustü. Hey gidi , nerde sühanın neoplanları :) . Bindim neyse koltuğuma,altı numaraya,geçte olsa bi otobuse binip eve gitmenin rahatlığı koridor tarafı olan koltuğumun kol yaslayacağının kırık olmasıyla bir kez daha yerini allah kitap kayma isteğine yöneltti. Üstüne üstük sadece kol koyucağı değil,koltuk bildiğin kırıktı,arkaya yaslanınca yatıyor,kalkınca kalkıyordu,uyumayı boşver,arkaya yaslanılamıyacak bir durumdaydı. Vay anam vay,şansa bak şansa . Heralde hayatım film şeridi gibi geçti,ben nerde yanlış yaptım dedim,şanssız olduğumu biliyorum ama bu kadar mı lan dedirttirdi. Velhasıl ankaraya geldi . Baktım inenler oldu,hemen muavine yapıştım. Allahtan anlayışlı elemanmış da arkalarda boşalan bir sağlam koltuğa aldırttı beni. O ara sağlam sızmışım,uyandım kırşehire girmiş. Yalnız bildiğin şehrin içine girmiş,değişik bi yer zaten,anons yaptı saat o sıra yediye çeyrek vardı,yedi buçukta kalkıcaz dedi. El mahkum bekledik. Buçuk oldu kaktı,bu seferde kırşehirin şehir terminaline girdi. Az da orda bekledik. İlerde Mucur da bi yere girdi,bekledik biyerlerde,falan filan velhasıl eskişehirden kayseriye on saatte ulaştım . Servis varmı dedim var dediler,ilginç bir servismiş kendileri,sadece meydana ve hunata gidiyomuş . Dedim bu da sosu olsun yediğim .... . Meydana geldim,dolmuşa bindim,bi yarım saatte bu arada geçti . Eve girdim girmesinide isyan ettim evet isyan.. sühanın daaaa,bendeki bu şansın daaa ...

:)

2 yorum:

Roy Keane dedi ki...

Yerledeyim an itibariyle. Beni bile geçmişsin şanssızlıkta.

Hacı banyo yapmış mıydın* otobüse binmeden evvel? Bak banyo yapma her işin ras gider!

* Sansüre uğradı hacı. Anladın sen onu(:

Roy Keane dedi ki...

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=28916&start=100

Hacı buradan ilker22'nin(kendileri de biizm kafadan bir arkadaş) başına geleni aktarayım:

2006 yılında Ankaradan Kayseriye gelirken her zaman seçtiğim firmayı değiştirmiş bir başka firma ile gitmeye karar vermiştim.

Aşti ye gittiğimde firmanın Travegosunu beklerken 403 geldi (en azından araç Travegodur diyordum)neyse bindim 403 e gidiyoruz..Yerim arka kapının hemen arkası olduğu için muavinleri gözlem altına almıştım.Benim yan sıramda genç bir kız ile yaşlı bir teyze oturuyordu ama belliki kan bağları yoktu.

İlerleyen saatlerde gazeteyi aldım okudum birde iddaa ekine bakıyım hangi maçlar var dedim.1 2 maç seçtim (gazete benim olduğundan)o maçları işaretlemek için muavinden kalem istedim.Muavin verdi kalemi 1 2 dk sonra.'Abi iyi maçlar var haa bak Juventus favori bu hafta 'dedi.Muavinle maç muhabbetine girdik konuştuk.Dedim muavine ee ben nasıl hesaplayacağım bunları muavinin verdiği cevap 'nasılı varmı abi aç telefonu hesapla'oldu.Tabi ben o esnada dumur olmuştum eee yasak dedim 'salla yasağı abi ne yasağı dedi sana yasak değil' dedi:).Açtım hesapladım koydum.

Daha sonra mola verdik.Mola yerinin dönüşte baktım bizim muavinin arkadaşı telefonla sms atıyor sms alıyor.Derken bi baktım benim yan sıramdaki kızla mesajlaşıyor.Şaşırdım kaldım.Adam mola yerine kadar kıza baktı baktı mola yerinden sonra ayarladı kızı.Kızla mesajlaşarak geldiler Kayseri ye kadar.

O yolculuk benim için bayağı enteresan geçmişti.1 2 Yolculuk anım daha var onlarıda sonra anlatırım.